Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Η απίστευτη κόντρα του Μηδενιστή με τον Βουρλιώτη, η μήνυση και τα ασφαλιστικά μέτρα

Για την κόντρα του με τον Νίκο Βουρλιώτη και πως ξεκίνησε όλο αυτό μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Μηδενιστής.
«Δεν ήμασταν κολλητοί, ένα «γεια» λέγαμε. Τώρα τα έχουμε κάνει χάλια! Kαι δεν βγάζουμε την ουρά μου από έξω», λέει στο περιοδικό Εγώ και συνεχίζει: «Δεν είναι στημένη από την στιγμή που εκκρεμεί εις βάρος μου μια μήνυση και έχω δεχτεί ασφαλιστικά μέτρα. Ισχυρίζεται ότι προσβάλω το άτομο του και την καλλιτεχνική του πορεία. Δεν έκανα κάτι περισσότερο από αυτό που έκανε εκείνος για μένα. Έγραφε προσβλητικά προς εμένα και το ίσο έκανα κι εγώ. Ίσως όμως να το τράβηξα πιο πολύ προς τα άκρα. Οι βρισιές μου ήταν πιο spicy από τις δικιές του. Τα λεφτά που ζητάει δεν θα τα πάρει ούτε στον ύπνο του», λέει και καταλήγει: «Δεν πιστεύω ότι είναι καλλιτέχνης, αλλά ένας businessman, που απλώς πήγε καλά η «μπίσνα» του. Ο καλλιτέχνης έχει εσωτερικές ανησυχίες, γράφει με την καρδιά του, ενώ ο businessman βλέπει τι είναι επίκαιρο και προσπαθεί να «χτυπήσει» με αντίστοιχα χιτάκια. Αυτό όμως έχει και ημερομηνία λήξης».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.