Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Ρουβάς: «Το θέατρο δεν έχει ανάγκη εμένα, εγώ το έχω ανάγκη»

Πώς βλέπει το θέατρο ο Σάκης Ρουβάς; Θα έκανε μεγάλες αλλαγές στην εμφάνισή του για έναν ρόλο;
«Το τι είσαι πάνω στη σκηνή δεν έχει να κάνει με τη φυσική γεωμετρία του σώματος ή του προσώπου σου. Μπορεί να γίνω ο πιο άσχημος άνθρωπος πάνω στη σκηνή. Ο πιο τρομακτικός. Δεν είναι απαραίτητο πως ένας άνθρωπος με κλασική ομορφιά –αν και δεν θεωρώ πως αντικατοπτρίζω αυτό που λέμε κλασική ομορφιά– δεν μπορεί να εκπέμψει μια άλλη ενέργεια, απαλλαγμένη από την εικόνα του. Γιατί θα πρέπει να βάλω τριάντα κιλά στο σώμα μου, αν μπορώ αυτά τα τριάντα κιλά να τα προδώσω με την ερμηνεία, με τον τρόπο που περπατάω, με την αίσθηση που αποπνέω; Αν τώρα μιλάμε για ένα ρόλο, που το επιπλέον βάρος τον χαρακτηρίζει, ίσως και να το έκανα, αν το θεωρούσα πρόκληση. Θα μου πεις, ο De Niro πήρε τριάντα κιλά για να παίξει το ρόλο του Τζέικ Λε Μότα στο Οργισμένο Είδωλο και πήρε Όσκαρ για αυτή την ερμηνεία. Δεν ξέρω αν θα ήθελα να αφήσω τον εαυτό μου να μπει σε μια τέτοια διαδικασία, πάνω απ’ όλα για την υγεία μου και την καθημερινή ζωή μου, αλλά, αν ήταν τόσο προκλητικό για το μυαλό μου, μπορεί και να το έκανα. Ξέρεις, το να υπηρετείς το θέατρο το κάνεις για τον εαυτό σου. Το θέατρο δεν έχει ανάγκη από κανέναν. Το θέατρο δεν έχει ανάγκη εμένα, εγώ το έχω ανάγκη» τόνισε στο People.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.