Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Χριστίνα Μαραγκόζη: «Δεν προκάλεσα και δεν εκμεταλλεύτηκα ποτέ κανέναν»

Στην ζωή της κέρδισε περισσότερους φίλους ή εχθρούς η Χριστίνα Μαραγκόζη;
«Και τα δυο. Όλα κρίνονται από τον χρόνο. Ο κόσμος βγάζει τα συμπεράσματά του βλέποντας πώς κινείται ένας άνθρωπος, ποιες είναι οι αξίες του. Δεν προκάλεσα και δεν εκμεταλλεύτηκα ποτέ κανέναν, δεν ενόχλησα ακόμα και αν κάποιοι δημοσιογράφοι το έκαναν με όσα είχαν γράψει στο παρελθόν για μένα και τα οποία με έχουν στεναχωρήσει. Και μάλιστα χωρίς να με γνωρίζουν» τόνισε στο ΕΓΩ. Πώς ήρθε στην ζωή της ο σύζυγός της; «Τον Σεπτέμβριο συμπληρώνουμε 18 χρόνια μαζί. Κάποια στιγμή είπα για τον σύζυγό μου πως μου το χρωστούσε ο Θεός και μου τον έκανε δώρο. Με βρήκε σε μια εποχή που ήμουν αρκετά πληγωμένη. Με βοήθησε να σταθώ στα πόδια μου, δυσκολεύτηκε, αλλά έκανε υπομονή. Είναι ανοιχτόμυαλος, θετικός γενναιόδωρος στα αισθήματά του αλλά και πολύ καλός πατέρας.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.