Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Νίκος Γκάνος: «Κανένας δεν επικοινώνησε ποτέ μαζί μου αυτά τα επτά χρόνια για να μου προτείνει συνεργασία»

Γιατί μεσολάβησε ένα διάστημα επτά χρόνων μέχρι να κυκλοφορήσει την πρώτη του δουλειά ο Νίκος Γκάνος;
«Αυτά τα επτά χρόνια είχα χτυπήσει δεκάδες πόρτες δισκογραφικών εταιριών και αυτό που μου έλεγαν οι περισσότεροι ήταν: «Θα σε πάρουμε τηλέφωνο». Παρόλο που άκουγα θετικά σχόλια και ήταν πολύ ευγενικοί απέναντί μου, αισθανόμουν ότι αυτό που ήθελαν ήταν να με ξεφορτωθούν. Ακόμα και σε οντισιόν που πήγαινα για να πιάσω δουλειά σε κάποιο νυχτερινό κέντρο, με ρωτούσαν: «Τι τραγουδάς;» Τους έλεγα ένα κομμάτι και η απάντησή τους ήταν: «Έχεις αφήσει τα στοιχεία σου; Ωραία θα σε ειδοποιήσουμε». Κανένας δεν επικοινώνησε ποτέ μαζί μου αυτά τα επτά χρόνια για να μου προτείνει συνεργασία. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ούτε καν σημείωναν το τηλέφωνό μου. Θυμάμαι κάποια στιγμή όταν πια έβλεπα ότι δεν μπορώ να προχωρήσω με έπιασε η μητέρα μου και μου είπε: «Μήπως να τα παρατήσεις και να ασχοληθείς με κάτι άλλο;» τόνισε στο Hellο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.