Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Νίκος Βέρτης: «Οι δικοί μου άνθρωποι γνωρίζουν πόσο ανατολίτης και παραδοσιακός είμαι»

Υπάρχει στο μυαλό του Νίκου Βέρτη η προοπτική μιας οικογένειας;
«Ναι, πολύ το συζητάμε και θα το γρουσουζέψουμε (γέλια)» τόνισε στο Ciaoκαι συνέχισε αναφορικά με το αν είναι παραδοσιακός στο θέμα οικογένεια: «Ο κόσμος μπορεί να μην το ξέρει, αλλά οι δικοί μου άνθρωποι γνωρίζουν πόσο ανατολίτης και παραδοσιακός είμαι. Η επιθυμία μου είναι να παντρευτώ και να δημιουργήσω μια αγαπημένη οικογένεια. Θα μπορούσα ήδη να έχω παντρευτεί δύο φορές, αλλά δεν το έκανα γιατί εμείς οι άντρες- σε αντίθεση με τις γυναίκες- δεν κάνουμε συμβιβασμούς στον έρωτα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.