Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Αντώνης Ρέμος: «Ποτέ μου δεν καταφέρθηκα εναντίον του ανθρώπου Σόιμπλε»

Ο Αντώνης Ρέμος σε συνέντευξή του σχολίασε τις αντιδράσεις που προκάλεσαν οι δηλώσεις του σχετικά με τον Σόιμπλε.
«Ποτέ μου δεν καταφέρθηκα εναντίον του ανθρώπου Σόιμπλε. Η σκόπιμη ή έστω ατυχής παρερμηνεία των όσων είπα δεν συνιστούν σε καμία περίπτωση ρατσιστική συμπεριφορά εκ μέρους μου κατά του Γερμανού υπουργού». Και συνέχισε μιλώντας στην εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής» ότι όλοι στη χώρα μας περνάμε δύσκολα. «Όλοι περνάμε δύσκολα και πολλοί συμπατριώτες μας δραματικά, το ζω, το αντιλαμβάνομαι καθημερινά. Εγώ δεν κάνω αντάρτικο, αλλά έχω δικαίωμα να λέω την άποψή μου, όπως κάθε πολίτης. Τελεία και παύλα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.