Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Κατερίνα Στανίση: Θυμάται το ομορφότερο καλοκαίρι που έχει περάσει

Η Κατερίνα Στανίση τα τελευταία χρόνια δουλεύει συνέχεια χωρίς διακοπές.
Σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε ποιο ήταν για εκείνη το ομορφότερο καλοκαίρι.
«Θα σας μιλήσω για το ωραιότερό μου καλοκαίρι, το οποίο είναι χαραγμένο βαθιά μέσα στην ψυχή μου για πολλούς λόγους. Πάνε πάνω από 20 χρόνια όταν αποφάσισα να κάνω για πρώτη φορά διακοπές, σαν άνθρωπος, αφού η φύση της δουλειάς μας είναι τέτοια που δεν μας επιτρέπει τίποτα. Θυμάμαι, είχα πάρει τότε το αγόρι μου, τον αγαπημένο μου, που τον λάτρευα πολύ -γιατί εγώ έζησα μοιραίους έρωτες- και πήγαμε στη Σύρο. Πρώτη φορά θα έκανα διακοπές σαν απλός άνθρωπος και, θυμάμαι, πως αυτό ήταν που του ζητούσα: "πάμε, ρε παιδί μου, κάπου να δω πώς ξεκουράζεται ο κόσμος". Και πήγαμε. Ε, λοιπόν, όλη την ημέρα έκανα σαν μωρό παιδί. Έπαιζα στην άμμο, έβρισκα παρέες και παίζαμε volley στη θάλασσα, όποιος με αναγνώριζε και μου μιλούσε τον έκανα φίλο μου και τρώγαμε μαζί. Έκανα σαν μικρό παιδί. Είχα τεράστια ανάγκη από ξεκούραση και απλότητα. Πού θα πήγαινα διακοπές; Σε καμιά Χαβάη να τρώω χαβιάρι; Σιχαίνομαι. Έμεινα εδώ, στην ωραιότερη χώρα του κόσμου και με τους καλύτερους ανθρώπους. Καταρχήν, όλοι το πρωί με καλημέριζαν, μου έλεγαν τα νέα τους, γινόμασταν μία μεγάλη παρέα. Όποτε με έβλεπαν έξω, σε καμιά βραδινή βόλτα με τον σύντροφό μου, μου χάριζαν δωράκια από τουριστικά καταστήματα, μου αγόραζαν ψάρια, γούρια, φυλαχτά. Έχω πάρει υπερβολική αγάπη από το κοινό και τους είμαι αιώνια ευγνώμων γι' αυτό. Εκείνο το καλοκαίρι, όμως, στη Σύρο, δεν θα το ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.