Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Shaya: «Είμαι πολύ ερωτευμένη και πολύ ευτυχισμένη. Δεν νομίζω ότι μου λείπει κάτι»

H Shaya εξομολογήθηκε ότι είναι ερωτευμένη και δεν της λείπει τίποτα από τη ζωή της αυτή την περίοδο.
«Ναι, είμαι πολύ ερωτευμένη και πολύ ευτυχισμένη. Δεν νομίζω ότι μου λείπει κάτι». Όσο για το αν η καρδιά της χτυπάει διαφορετικά το καλοκαίρι είπε στο περιοδικό «Πάντα! Το κάθε καλοκαίρι είναι διαφορετικό - ειδικά για μένα. Αυτή η εποχή είναι πιο ανέμελη, πιο άνετη από τις υπόλοιπες. Το καλοκαίρι φαίνεται αν μία αγάπη είναι δυνατή ή όχι. Έτσι πιστεύω εγώ... Από την άλλη, αν είσαι μόνος σου, είναι η σωστή περίοδος για να ερωτευτείς και να ζήσεις το όνειρό σου», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.