Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Ηλίας Βρεττός: «Αν είσαι τυπικός και δεν φοροδιαφεύγεις, τότε δεν έχεις πρόβλημα»

Για τον έλεγχο που του έγινε από το ΣΔΟΕ σε live εμφάνιση του μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Ηλίας Βρεττός.
«Ναι, μου έγινε ένας έλεγχος σε κάποιο live μου στο Αγρίνιο. Ήμουν τυπικότατος, είχα όλα όσα μου ζητήθηκαν και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Στο μαγαζί, όμως, νομίζω ότι υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τις αποδείξεις», λέει στο Πρώτο θέμα και σχολιάζει το γενικότερο κλίμα σχετικά με τους ελέγχους. «Η άποψή μου είναι ότι το κυνηγητό του ΣΔΟΕ ήταν γενικότερο γιατί προσπαθεί να πατάξει τη φοροδιαφυγή σε όλους τους τομείς. Οι καλλιτέχνες, και γενικότερα ο καλλιτεχνικός χώρος, είναι προβεβλημένοι στον κόσμο, αποτελώντας ένα καλό πεδίο ώστε το κράτος να αποδείξει πως κανείς δεν βρίσκεται στο απυρόβλητο. Πιστεύω ότι σωστά γίνεται αυτό, γιατί στην Ελλάδα είχαμε συνηθίσει σε λάθος νοοτροπία. Αν είσαι τυπικός και δεν φοροδιαφεύγεις, τότε δεν έχεις πρόβλημα. Το κυνηγητό είναι μέσα στο παιχνίδι και το ΣΔΟΕ κυνηγάει όλους τους Έλληνες και όχι μόνο τους καλλιτέχνες», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.