Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Γιώργος Τσαλίκης: «Θέλω να κρατάω την οικογένειά μου προστατευμένη από την έκθεση και τη δημοσιότητα»

Ο Γιώργος Τσαλίκης έχει επιλέξει να μην προβάλλει τα παιδιά του στα φώτα της δημοσιότητας.
Δεν τον έχουμε δει σε περιοδικά σε ανέμελες στιγμές με τα παιδιά και την γυναίκα του. Σε συνέντευξή του μίλησε γι'αυτή του την απόφαση. «Και ούτε πρόκειται να με δεις ποτέ. Αυτό δεν είναι η δουλειά μου. Είναι ένα άλλο κομμάτι -όσοι επιλέγουν να το κάνουν, καλώς το κάνουν, μας χαρίζουν και πολύ όμορφες εικόνες είναι η αλήθεια- αλλά εγώ θέλω να κρατάω την οικογένειά μου προστατευμένη από την έκθεση και τη δημοσιότητα. Αν τα παιδιά μου θέλουν να γίνουν αναγνωρίσιμοι άνθρωποι, ας γίνουν στο μέλλον μέσα από τη δουλειά τους, όχι μέσα από τον μπαμπά τους», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.