Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Τζένιφερ Λόπεζ: «Έγινα πιο ανασφαλής από τότε που απέκτησα παιδιά»

«Για να είμαι ειλικρινής, έγινα πιο ανασφαλής από τότε που απέκτησα τα παιδιά μου» δηλώνει με ειλικρίνεια σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της η Τζένιφερ Λόπεζ.
Η διάσημη Λατίνα σταρ μιλώντας για τον ρόλο της ως μητέρα για τα δίδυμα παιδιά της, Έμ και Μαξ δηλώνει στο Αμερικανικό Cosmopolitan: «Η μεγαλύτερη ανασφάλεια που απέκτησα ήταν σε ό,τι είχε να κάνει με το τραγούδι. Αν και είχα πουλήσει 70 εκατομμύρια αντίτυπα σε δίσκους, ένιωθα σαν να μην είμαι καλή ως τραγουδίστρια».
Η ίδια έσπευσε να... ευλογήσει και τα γένια του πρώην συζύγου της λέγοντας χαρακτηριστικά: «Τον καιρό που ήμουν παντρεμένη με τον Μαρκ (σ.σ. τον διάσημο τραγουδιστή Μαρκ Άντονι, πατέρα των παιδιών της), με βοήθησε να το ξεπεράσω. Μου έλεγε συνέχεια "Είσαι ο μοναδικός άνθρωπος που αφήνεις τον εαυτό σου πίσω και δεν τον βοηθάς να ανακαλύψει όλες τις δυνατότητές του ως τραγουδίστρια. Πρέπει να αφεθείς". Ήμουν πάντα ανασφαλής. Όταν άρχισα να μεγαλώνω, συνειδητοποίησα σιγά σιγά πως δεν είμαι ένα λάθος και ότι δουλεύω πολύ για να καταφέρω τους στόχους μου. Και ξέρω τι κάνω».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.