Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Ηλίας Βρεττός: «Στο παρελθόν κρυβόμουν με σχέσεις μου. Με την Ευαγγελία θέλω να το ζήσω, να είμαι ελεύθερος»

Ο Ηλίας Βρεττός είναι τρελά ερωτευμένος με την Ευαγγελία Αραβανή και όπως εξομολογήθηκε σε συνέντευξή του θέλει να το ζήσει.
Μπορεί στο παρελθόν να μην ήθελε να δημοσιοποιεί τη προσωπική του ζωή, τώρα η Ευαγγελία τον έκανε να θέλει να είναι συνέχεια μαζί της αδιαφορώντας για τα αδιάκριτα βλέμματα. «Κατά το παρελθόν, έχω ζήσει σχέσεις με τις οποίες κρυβόμουν μέσα σε ένα σπίτι γιατί δεν ήθελα να δημοσιοποιηθούν. Σήμερα δεν έχω πλέον άρνηση. Την προηγούμενη Δευτέρα έγινα 30 χρονών και αποφάσισα ότι θέλω να ζήσω. Να βγω έξω με τον άνθρωπό μου και να περάσω καλά. Δεν μπορώ να είμαι κλεισμένος σε τέσσερις τοίχους. Φέτος αποφάσισα ότι θέλω να είμαι ελεύθερος, θέλω να ζήσω και έτσι προέκυψαν κάποιες φωτογραφίες. Ο έρωτας είναι θέμα χημείας και μεταξύ μας υπάρχει έντονη χημεία. Ταιριάζουμε, "κουμπώνουμε", αισθανόμαστε καλά και ζούμε πολύ όμορφα. Είμαι με έναν άνθρωπο που με πηγαίνει μπροστά, που σέβεται τα θέλω μου, τις επιθυμίες μου και τις ιδιαιτερότητες του επαγγέλματός μου», δήλωσε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.