Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Μελίνα Ασλανίδου: «Μου αρέσει πάρα πολύ η επικοινωνία μέσω διαδικτύου»

Η Μελίνα Ασλανίδου σε συνέντευξή της μίλησε για την επικοινωνία που έχει με θαυμαστές της μέσω διαδικτύου.
«Αυτή η επικοινωνία μου αρέσει πάρα πολύ και θα ήθελα να υπήρχε τότε που κι εγώ ήμουν πιο μικρή, γιατί όταν ήθελα να μιλήσω με τους καλλιτέχνες που αγαπούσα έγραφα γράμμα και δε μου απαντούσαν ποτέ. Αυτό το έχω σαν παιδικό απωθημένο. Τώρα με το διαδίκτυο έχω βρει τη χαρά μου. Ανά πάσα στιγμή μπορώ να επικοινωνήσω με όλους τους φίλους μου και αυτό μου αρέσει πολύ. Σε όλα τα καλά βέβαια υπάρχουν και τα αρνητικά, αλλά όταν δε θέλω να επικοινωνήσω δεν επικοινωνώ. Αυτή η επικοινωνία προσαρμόζεται στη διαθεσιμότητα του χρόνου και γενικά στις περιστάσεις», δήλωσε στο musiccorner. Όσο για το αν «ξοδεύει» πολλές ώρες στον υπλογιστή είπε: «Έχω μια συχνή επαφή με το internet. Δεν κάθομαι ποτέ μπροστά στο computer, αφού πλέον όλα μπορούν να γίνουν μέσω κινητού. Εδώ βλέπεις στις συναυλίες να έρχονται παιδάκια, να τραβάνε βίντεο και το ανεβάζουν απευθείας στο internet. Αυτό δε θα το έβλεπες πριν μια δεκαετία. Ήμουν στο καράβι και δίπλα μου ήταν ένα παιδάκι με το laptop και παραπονιόταν στη μαμά του γιατί δεν είχε Wi-Fi! Τα πράγματα αλλάζουν και εγώ είμαι ανοιχτή στη θετική αλλαγή. Υπάρχει μια πληροφόρηση αλλά πρέπει να υπάρχει και σωστή καθοδήγηση για να μη γίνεται κατάχρηση. Αν αυτό γίνεται με υγιές τρόπο είναι σωστή επικοινωνία».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.