Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Γιώργος Τσαλίκης: «Δεν έχω απωθημένα, ούτε καλλιτεχνικά, ούτε ως άνθρωπος. Νιώθω πλήρης»

Ο Γιώργος Τσαλίκης εξομολογήθηκε ότι δεν έχει απωθημένα στη ζωή του.
«Ούτε καλλιτεχνικά, ούτε ως άνθρωπος. Νιώθω πλήρης. Απλά μου αρέσει να βάζω στόχους. Τους αναθεωρώ, τους εξελίσσω, τους μεταθέτω κι ευτυχώς το μυαλό μου δεν κάθεται ποτέ. Ξέρεις, θα ήθελα να μπορούσαμε όλοι να είχαμε τη δυνατότητα να βοηθήσουμε ανθρώπους που έχουν εξαθλιωθεί πια. Ένα όνειρό μου είναι να βοηθήσω -ανώνυμα, όχι επώνυμα- παιδιά που δεν τα καταφέρνουν και να σταθώ δίπλα τους. Δεν θέλω να το κάνω μέσα από κάποιο ίδρυμα ή οργανισμό -και δεν το λέω για κακό, μία χαρά δουλειά κάνουν εκεί οι άνθρωποι- αλλά θέλω να το κάνω προσωπικά και μακριά από τη δημοσιότητα», είπε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου». Όσο για το αν θα ήθελε και τέταρτο παιδί απάντησε: «Το κομμάτι του εγκεφάλου μου, που θα μπορούσε να το σκεφτεί αυτό, έχει πέσει σε χειμερία νάρκη! Όχι, δεν το σκέφτομαι καν. Αλλά δεν ξέρω πώς θα τα φέρει η ζωή! Μπορεί στο μέλλον να προχωρήσουμε και να κάνουμε ακόμα ένα παιδί. Δεν το ξέρω, όμως, σίγουρα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.