Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Μπέσσυ Αργυράκη: «Η κόρη μου είναι οπτικοακουστικά η “βελτιωμένη έκδοση” της Μπέσσυς!»


Η Μπέσσυ Αργυράκη εξομολογήθηκε σε πρόσφατη συνέντευξή της πώς ένιωσε όταν η κόρης της, της ανακοίνωσε ότι θέλει να ασχοληθεί με τη μουσική.
«Η Εβελίνα είναι οπτικοακουστικά η "βελτιωμένη έκδοση" της Μπέσσυς! Τραγουδούσε από μικρή και έκανε και καταπληκτικές δεύτερες φωνές. Ο πατέρας της βέβαια έφερε αντιρρήσεις, όταν του είπε ότι θέλει να ασχοληθεί με το τραγούδι και έτσι το έκανε, διά της πλαγίας οδού, σπουδάζοντας πρώτα θέατρο στη σχολή Θεοδοσιάδη. Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη και για τα δύο μου παιδιά, γιατί κάνουν κάτι που αγαπούν και στο οποίο είχαν κλίση από μικρά! Ο γιος μου, ο Άγγελος, αυτή τη στιγμή είναι σεφ στο ξενοδοχείο Mandarin Oriental της Γενεύης. Περιττό να σου πω ότι το πρώτο του φαγητό το έφτιαξε όταν ήταν οκτώ ετών. Να μου πεις, αφού η μητέρα του δεν τα καταφέρνει με την κουζίνα, έπρεπε να μάθει να μαγειρεύει για να μπορεί να τρώει!», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.