Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Τάμτα: «Από τη στεναχώρια μου πήρα 12 κιλά μέσα σε λίγους μήνες»

 Η Τάμτα αποκάλυψε πως πήρε δώδεκα ολόκληρα κιλά μέσα σε λίγους μήνες όταν προσπαθούσε να βρει δουλειά!
Περιγράφοντας την πρώτη της μέρα στην Ελλάδα είπε στο Down Town της Κύπρου:
«Ήμουν πολύ χαρούμενη, γιατί πήγαινα για να δω τη μητέρα μου που μου έλειπε. Δεν ήξερα τότε ότι δεν θα ξαναγυρίσω πίσω. Περνώντας οι μήνες, είδα ότι η καλύτερη λύση ήταν να μείνω στην Αθήνα και να προσπαθήσω να βρω μια δουλειά. Τότε άρχισαν τα ψυχολογικά προβλήματα, με αποτέλεσμα, από τη στεναχώρια μου να γίνω φίλη με το ψυγείο μου και να πάρω σε λίγους μόνο μήνες δώδεκα κιλά! Με πολύ κόπο, έπεισα τη μητέρα μου να πιάσω δουλειά ως baby sitter, γιατί εκείνη προτιμούσε να σπουδάσω και σιγά-σιγά, άρχισα να προσαρμόζομαι σε ένα εντελώς καινούριο περιβάλλον σε σχέση με αυτό στο οποίο ήδη ζούσα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.