Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Τραγουδίστρια αποκαλύπτει: «Παίρνω 26 χάπια τη μέρα. Έχω ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή»

Τραγουδίστρια αποκαλύπτει πως παίρνει 26 χάπια τη μέρα και υποφέρει από... ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή.
Η Katy Perry αποκάλυψε πως παίρνει 26 χάπια, τα οποία τα περισσότερα είναι συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες.
Ακόμα τόνισε στο περιοδικό «W» πως με τον John Mayer που είναι μαζί εδώ και ένα χρόνο, ήταν ερωτευμένη πριν γίνουν ζευγάρι: «Ήμουν κολλημένη μαζί του για πολύ καιρό. Είμαι ευτυχισμένη που κατάφερα να βγαίνω με τον έρωτα μου, και νιώθω τυχερή που ταιριάζουμε τόσο πολύ μεταξύ μας».
Τέλος για το διαζύγιο της από τον Russel Brand δηλώνει: «όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Ήταν ένα ωραίο ταξίδι, και είχε πολύ πλάκα. Αλλά μ΄ αρέσει το πώς είμαι τώρα!»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.