Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Άννα Βίσση: «Η δεκαετία του ΄90 ήταν η πιο επικίνδυνη περίοδος της ζωής μου»

Η Άννα Βίσση έχει ζήσει μεγάλες στιγμές κατά την διάρκεια της καριέρας της.
Η τραγουδίστρια έχει πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό της και πάρα πολλούς θαυμαστές. «Τότε ζούσα μεγάλες επιτυχίες που έτρεφαν τη ματαιοδοξία μου, με φώναζαν «θεά», πολεμούσα πολύ να πείσω τον εαυτό μου ότι δεν είμαι κάτι άπιαστο. Η δεκαετία του ΄90 ήταν η πιο επικίνδυνη περίοδος της ζωής μου, αλλά με βοήθησε ο Νίκος που είναι πάντα πιο προσγειωμένος», αποκάλυψε στο Οκ και συνέχισε: «Δεν είμαι από τις γυναίκες που παθαίνουν υστερία με τις ρυτίδες και πάνω να κάνουν βλακείες στο πρόσωπό τους γιατί μια μέρα ξυπνάς και δεν μοιάζεις στον εαυτό σου, είσαι μια άλλη». Η Άννα Βίσση επικεντρώθηκε στην καριέρα της, με αποτέλεσμα να κάνει βεβιασμένες κινήσεις στην προσωπική της ζωή. «Οι περισσότερες επιλογές στην προσωπική μου ζωή ήταν αποτέλεσμα βιασύνης, σαν να μη με ενδιέφερε ιδιαίτερα το κομμάτι, αφού η δουλειά μου ερχόταν πάντα πρώτη». Η Άννα Βίσση έχει ζήσει εκδηλώσεις θαυμασμού τόσο για την ίδια όσο και για τις δουλειές της. «Ότι έχω ζήσει μέχρι σήμερα στη δουλειά μου δεν συγκρίνεται με τις αντιδράσεις του κοινού στους Δαίμονες. Και αυτό γιατί αυτοί οι άνθρωποι σε έχουν παρακολουθήσει για δυόμισι ώρες σε μια καρέκλα, δεν έχουν πιει καθόλου αλκοόλ και στο τέλος σηκώνονται όρθιοι να σε χειροκροτούν και να επευφημούν. Αυτή για μένα είναι η μεγαλύτερη επιτυχία που έχω ζήσει στη ζωή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.