Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Γιάννης Κούτρας: «Δεν έκανα σωστή διαχείριση. Έχασα τα πάντα»

Για την καριέρα του, την «ανώμαλη προσγείωση», αλλά και την επάνοδο του στα καλλιτεχνικά δρώμενα μίλησε ο Γιάννης Κούτρας.
Ο ερμηνευτής  σε μια άκρως εξομολογητική συνέντευξη άνοιξε την καρδιά του στον Αχελώο tv και τον δημοσιογράφο Μάκη Μάκκα.
Ο Γιάννης Κούτρας συνεργάστηκε από τα πρώτα κι’ όλας βήματα του με τα μεγαλύτερα ονόματα της ελληνικής μουσικής και παραδέχεται ότι η επιτυχία του στοίχισε. «Συνεργάστηκα με βαριά ονόματα όπως του Χατζηδάκη, του Μικρούτσικου, του Λεοντή... και μάλιστα με υψηλές απολαβές, υπήρξαν και στιγμές στην καριέρα μου που κάποιοι με κακοδιαχειρίστηκαν, αλλά η αλήθεια είναι δεν έκανα σωστή διαχείριση.  Έκανα σπατάλες, σκορπούσα χρήματα και δεν είχα κάποιον να με συγκρατήσει με αποτέλεσμα να χάσω τα πάντα, διέλυσα την οικογένεια μου, διέλυσα την υγεία μου. Έζησα καλλιτεχνική και προσωπική απομόνωση και μοναξιά». Στην αρχή της καριέρας του ηχογράφησε την «Μουσική Πράξη του Μπρεχτ» του Θάνου Μικρούτσικου, και αναδείχτηκε σε μια σταθερή αξία στο χώρο, και λίγα χρόνια μετά πληρώνοντας την κακή διαχείριση πέρασε στην αφάνεια: «Ήμουν καβαλημένος, τα παιδιά μου χτύπαγαν το καμπανάκι και μου έλεγαν πατέρα που πας, ήσουν κάτι και τώρα δεν είσαι τίποτα, ευτυχώς 24 χρόνια μετά βρέθηκε ξανά στον δρόμο μου ο Μικρούτσικος, τυχαία, στην κηδεία του Βλάση Μπονάτσου και σαν να μην πέρασε μια μέρα, με πήρε από το χέρι και ξαναβγήκα στο προσκήνιο το 2005 με συναυλίες στο Μέγαρο Μουσικής». Ο ίδιος τέλος υπογράμμισε, ότι η αγάπη που ένιωσε από τον κόσμο στην πρώτη συναυλία εκείνη την περίοδο τον έκανε να κάνει το βήμα για την επάνοδο στα μουσικά δρώμενα: «2.000 κόσμος σηκώθηκε όρθιος και με χειροκρότησε, από τότε είπα ότι αυτή την αίσθηση δεν θα την ξαναχάσω, έζησα καλλιτεχνική απομόνωση και μοναξιά άλλα ήταν ένα μάθημα και κατάλαβα ότι τελικά δεν πρέπει να τα παρατάμε».
Δείτε το video:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.