Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Αποστολία Ζώη: «Ποτέ δεν ήμουν ματαιόδοξη»

Πόσο καιρό πήρε στο Νίκο Βέρτη να πείσει την Αποστολία Ζώη να επιστρέψει στο τραγούδι;
«Δέκα λεπτά! Τον Νίκο τον αγαπώ, τον θαυμάζω και τον εμπιστεύομαι απόλυτα, χρόνια τώρα. Με συμβουλεύει από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησα να τραγουδάω και αισθάνομαι ότι είμαι κάτι σαν τη μικρή του αδελφή! Συναντηθήκαμε το καλοκαίρι, όταν έδωσε μια συναυλία στην Καβάλα, μετά βρεθήκαμε ξανά στη Χαλκιδική και μόλις μου είπε ότι θέλει να συνεργαστούμε, είπα αμέσως “ναι”!» τόνισε στο ΟΚ. Της έλειψε να την αναγνωρίζουν στο δρόμο, να της ζητούν αυτόγραφα; «Ποτέ δεν ήμουν ματαιόδοξη. Μπορώ να πω μάλιστα ότι το ευχαριστιόμουν κιόλας απίστευτα που δεν με αναγνώριζαν για αυτό και είχα βάψει το μαλλί μου ασημί! Ήθελα να ζήσω διαφορετικά και επειδή πριν ασχοληθώ με το τραγούδι, άλλαζα συχνά χρώμα και μήκος στα μαλλιά μου, αυτά τα τέσσερα χρόνια δοκίμασα τα πάντα: κόκκινα, πορτοκαλί, λευκά. Όταν η φίλη μου, Σοφία Βογιατζάκη τραγουδούσε στο Ρυθμός stage, έτυχε να πάω να τη δω και ήταν εκεί ο Νίκος Παπαδάκης και η Τζένη Μπότση. Πέρασα από δίπλα τους και δεν με κατάλαβαν…»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.