Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Στέλλα Καλλή: «Δεν δημοσιοποιώ την προσωπική μου ζωή γιατί δεν μου αρέσει το κουτσομπολιό»

Η Στέλλα Καλλή δεν μιλάει για την προσωπική της ζωή γιατί θέλει να μιλάει μέσα από την δουλειά της.
«Δεν δημοσιοποιώ καμία λεπτομέρεια της προσωπικής μου ζωή γιατί δεν μου αρέσει το κουτσομπολιό. Εάν κάποια στιγμή συμβεί κάτι πολύ σημαντικό στη ζωή μου, όπως για παράδειγμα ένας γάμος τότε θα το μάθετε όλοι», δήλωσε στο hello και συνέχισε: «Δεν στέκομαι σε καμία κακία, Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη αυτό που λένε οι Αμερικάνοι: ‘’ας λένε το όνομά μου σωστά κι ας λένε ότι θέλουν’’».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.