Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Στέλλα Καλλή: «Δεν κάνω εκπτώσεις στην αξιοπρέπειά μου»

Η Στέλλα Καλλή δεν κάνει σκόντο στα συναισθήματά της και την αξιοπρέπειά της.
Είναι από τις γυναίκες που αν τις ενοχλήσεις θα προσπεράσουν και θα πάνε παρακάτω. «Δεν ξέρω να κοροϊδεύω ούτε μου αρέσει να είμαι σε παράλληλες σχέσεις. Ζω τις καταστάσεις χωρίς άμυνες και ανασφάλειες», δήλωσε στο hello και τόνισε ότι ο καθένας κάνει τις επιλογές του και δεν μπορεί να τιμωρήσει κανέναν. «Κοιτάω μόνο τον εαυτό μου και πως θα γίνομαι η ίδια καλύτερη. Τον τελευταίο χρόνο λέω το «Σ’ αγαπώ» και το «Συγγνώμη» με την ίδια ευκολία. Αισθάνομαι πιο ασφαλής μέσα μου. Δουλεύω πολύ με τον εαυτό μου. Συζητάω μαζί του, διαβάζω πολλά βιβλία ψυχολογίας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.