Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Νατάσα Μποφίλιου: «Τίποτε όσον αφορά την επαφή δεν μπορεί να με… κωλώσει»

Η Νατάσα Μποφίλιου αποζητά την επικοινωνία είτε  με το κοινό της, είτε με την παρέα της.
«Την ανθρώπινη επαφή την φυλάω σαν κόρη οφθαλμού. Δεν είμαι όμως ένας άνθρωπος που προετοιμάζομαι γι αυτό που θα συμβεί. Λειτουργώ αυθόρμητα και με το ένστικτο. Δεν αναφέρομαι στην δουλειά μου. Εκεί είμαι επαγγελματίας. Τίποτε όμως όσον αφορά την επαφή αυτή δεν μπορεί να με… κωλώσει. Για παράδειγμα μπορεί να μου κάνει κάποιος την οποιαδήποτε ερώτηση. Απαντώ σε οτιδήποτε. Δεν είμαι άνθρωπος της άνω τελείας» τόνισε σε συνέντευξή της στο Βήμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.