Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Ραλλία Χρηστίδου: «Έχω σωθεί δυο φορές από τροχαία ατυχήματα»

Η Ραλλία Χρηστίδου βίωσε το θαύμα μέσα από απίστευτα περιστατικά που συνέβησαν στην ζωή της.
«Έχω σωθεί δυο φορές από τροχαία ατυχήματα. Το πρώτο σοβαρό τροχαίο συνέβη το 2005. Ήταν θυμάμαι, Μεγάλο Σάββατο. Στο συνεργείο έκαναν ένα πολύ σοβαρό λάθος και μου έβαλαν λάστιχα χιονιού. Αυτά όταν ξεπεράσεις την ταχύτητα των 90 χμ υπερθερμαίνονται και σκάνε. ‘Ήμουν επί της Αττικής Οδού και έτρεχα προσπαθώντας να προλάβω την Ανάσταση. Κάποια στιγμή έσκασε το πίσω λάστιχο. Το αυτοκίνητο όσο και αν μείωνα ταχύτητα έκανε απότομες επικίνδυνες στροφές. Στην τρίτη πια, έκλεισα τα μάτια μου και είπα «αυτό ήταν». Στο ραδιόφωνο άκουγα το «Lavieenrose». Ενώ το αμάξι πήγαινε με τόση φόρα χτύπησε στο κράσπεδο γυρισμένο ανάποδα. Άνοιξα τα μάτια μου, έβγαλα την ζώνη και συνειδητοποίησα ότι δεν είχα πάθει τίποτα. Βγήκα σοκαρισμένη κάνοντας τον σταυρό μου. Ήρθε η αστυνομία γιατί είδαν από τις κάμερες την έξαλλη πορεία του αυτοκινήτου και νόμιζαν ότι υπήρχε σύγκρουση με άλλο όχημα. Θα μπορούσα να είχα σκοτωθεί. Πίστευα ότι πεθαίνω. Πέρασε όλη μου η ζωή μπροστά από τα μάτια μου σε λίγα δευτερόλεπτα. Βρέθηκα άλλη μια φορά κοντά στον θάνατο. Το 2009. Ως δια μαγείας ευτυχώς ήμουν και στις 2 περιπτώσεις μόνη μου, ενώ δεν υπήρχαν οχήματα τριγύρω. Βίωσα δυο φορές το θαύμα. Δεν μπορώ να το αρνηθώ. Πιστεύω στον Χριστό» τόνισε στο ΕΓΩ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.