Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Τάμτα: «Δεν πήρα αγάπη από τον πατέρα μου»

Η Τάμτα για πρώτη φορά μιλάει για την κακή σχέση που είχε με τον πατέρα της από την παιδική της ηλικία, η οποία κρατάει μέχρι και σήμερα.
«Δεν έχω πολλά να πω για τον πατέρα μου» δηλώνει η τραγουδίστρια και συνεχίζει: «Ποτέ δεν είχαμε ιδιαίτερες σχέσεις. Όχι γιατί δεν υπήρξε επιθυμία από μέρους μου. Δεν πήρα αγάπη από τον πατέρα μου. Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν μωρό. Μετά έζησε σε άλλη πόλη, αρκετά μακριά και δεν είχαμε συχνή επικοινωνία. Δεν βλεπόμασταν όσο ζούσα στη Γεωργία. Φαντάσου τώρα που βρίσκομαι και σε άλλη χώρα. Φυσικά κάπου μέσα μου τον αγαπώ».
Η τραγουδίστρια δεν κρύβει μάλιστα στη συνέντευξή της στο Εγώ πως θα ήθελε να έχει έναν πατέρα να τον συμβουλεύεται και να νιώθει ότι τη στηρίζει: «Έχω μεγαλώσει χωρίς πατέρα. Υπήρξαν περιπτώσεις – σπάνιες – όπου είχα ανάγκη έναν πατέρα δίπλα μου. Και τώρα θα ήθελα. Αλλά θα ήθελα έναν πατέρα με όλη τη σημασία της λέξης. Όχι μόνο να μιλάω στο τηλέφωνο μαζί του. Θα ήθελα έναν μπαμπά που θα με στήριζε στον γάμο μου, στο χωρισμό μου, στη μετάβασή μου στην Ελλάδα, που θα βρισκόταν στο πλευρό της μαμάς μου στην προσπάθειά της να μας μεγαλώσει σωστά».
Όσο για τον αδελφό της, ο οποίος είχε συλληφθεί για ληστεία, η Τάμτα αποκαλύπτει: «Δεν θέλω να το θυμάμαι. Δεν περιγράφονται τα συναισθήματα που μου προκαλεί αυτή η σκέψη. Σοκαρίστηκα πάρα πολύ. Εκτός από τη δική μου απογοήτευση στενοχωρήθηκα για τα συναισθήματα της μαμάς μου και της κόρης μου. Η μαμά μου έχει περάσει πολύ περισσότερα από ότι εγώ. Έχει μια συγκλονιστική ιστορία πίσω της. Το γεγονός αυτό ήταν μαχαίρι στην καρδιά της. Επίσης παλεύω με κάθε τρόπο να κάνω την κόρη μου περήφανη. Ανησυχούσα μήπως την αντιμετώπιζαν άσχημα ή δεχόταν αρνητικά σχόλια εξαιτίας του θείου της. Δεν ήθελα να εισπράξουν οι άλλοι τον αντίκτυπο των πράξεων του αδελφού μου»..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.