Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Αποστολία Ζώη: Πώς αντέδρασαν οι συνεργάτες της όταν τους είπε ότι σταματά;

Πώς αντέδρασαν οι συνεργάτες της Αποστολίας Ζώη όταν τους ανακοίνωσε πριν από κάποια χρόνια την επιθυμία της να κάνει ένα διάλειμμα, να τα παρατήσει και να πάει να μείνει για λίγο στο Πήλιο;
«Ήξεραν πολύ καλά στην δισκογραφική μου εταιρεία ότι δεν επρόκειτο να ανανεώσω το συμβόλαιό μου γιατί τους είχα ενημερώσει καιρό πριν. Δεν είχα ανοιχτούς λογαριασμούς με κανέναν. Ακόμα και οικονομικά είχα κάνει το κουμάντο μου ώστε να μπορώ να έχω κάποιο απόθεμα για να ζω αυτό τον χρόνο που δεν θα εργαζόμουν χωρίς να έχω το άγχος ότι πρέπει να δουλέψω. Τελικά το διάστημα αυτό ήταν μεγαλύτερο, αλλά και πάλι δεν αντιμετώπισα πρόβλημα επιβίωσης γιατί έχω μάθει να ζω και με τα πολλά και με τα λίγα. Έκλεισα λοιπόν το τηλέφωνό μου. Ακόμα και στα μέλη της οικογένειάς μου είχα εξηγήσει ότι θα επικοινωνώ εγώ μαζί τους» τόνισε στο ΟΚ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.