Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Νίκος Μακρόπουλος: «Κάποια στιγμή θα μπορούσα να τραγουδήσω στίχους του γιου μου»

Ο αγαπημένος λαϊκός τραγουδιστής μιλάει για το ταλέντο του γιου του!
Ο Νίκος Μακρόπουλος σε πρόσφατη συνέντευξη του μίλησε για το ταλέντο του γιού του στο τραγούδι. Δεν θα ακολουθήσει τα χνάρια του πατέρα του στο λαϊκό τραγούδι αλλά στην ραπ μουσική. Ο τραγουδιστής τονίζει πως ο γιος του γράφει πολύ καλούς στίχους και τους έχει πει ότι όταν είναι έτοιμος θα τραγουδήσουν μαζί μια συνεργασία.
«Ο γιος μου γράφει εξαιρετικά. Το έχω ζητήσει να μου γράψει κάτι αλλά μου είπε ότι όταν θα είναι έτοιμος θα το κάνει», είπε στην εκπομπή «Μελέτησέ το».
Ενώ στην ερώτηση αν θα τον άφηνε να μπει στον χώρο της μουσικής λέει:
«Μετά τα 18 μπορεί να κάνει ότι θέλει ο καθένας!»
Δείτε το video:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.