Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Η Βανδή πόσταρε στο διαδίκτυο τους στίχους του νέου της τραγουδιού

Η Δέσποινα Βανδή μέσω του Twitter και του Instagram της μοιράστηκε με τους φίλους της μερικούς από τους στίχους του νέου της τραγουδιού
«Έκλαψα πολύ κι ύστερα βγήκα. Θα έρθω όπου κι αν είσαι να σε βρω, φόρεσα μπροστά μου ο,τι βρήκα κι έκανα το δάκρυ μου θυμό. Δεν τη συγχωρώ τη σιωπή σου, ούτε που θυμάμαι τη φωνή σου, ήθελα να είμαι απλά μαζί σου, όμως δεν το ένιωσες αυτό».
Και συνεχίζει: «Ζήσε τη ζωή σου, είναι επιλογή σου, μην τολμήσεις όμως ν΄αρνηθείς πως για μένα ζούσες, όταν με φιλούσες μην τολμήσεις ψέματα να πεις. Όταν περάσει αυτή η νύχτα εγώ δεν θα σε ξαναδώ, μα θα σου πω όσα δεν είπα, στον εαυτό μου το χρωστώ. Όταν περάσει αυτή η νύχτα, για σένα δεν θα ξαναρθώ, θα απαλλαγώ απ΄τη συνήθεια χωρίς εσένα να μη ζω...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.