Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Στέλιος Διονυσίου: «Του πατέρα μου του άρεσαν οι γυναίκες αλλά στο σπίτι ήταν σωστός»

Ο Στράτος Διονυσίου έχει μείνει στην ιστορία ως μεγάλος γυναικάς.
Αυτό φαίνεται ότι το γνωρίζουν τα παιδιά και η σύζυγός του. «Του άρεσαν οι γυναίκες, από εκεί και πέρα όμως ήταν σωστός στο σπίτι του και στα παιδιά του. Δεν μας είχε λείψει τίποτα. Πήγαμε στα καλύτερα σχολεία και μέσα στο σπίτι μας μεγαλώσαμε με πολύ αξιοπρέπεια και ηθική. Δεν είναι και εύκολο , όταν είσαι με μια γυναίκα τριάντα χρόνια και ειδικά σε αυτή την δουλειά. Αν κάνεις κάτι άλλο, πιστεύω ότι δεν χάθηκε και ο κόσμος», δήλωσε στο Λοιπόν ο Στέλιος Διονυσίου και συνέχισε: «Εγώ ενδεχομένως να μπορούσα να συγχωρήσω την απιστία, αν ήταν κάτι για το οποίο έφταιγα εγώ που οδήγησα τη γυναίκα σε κάποιο άλλο σημείο». Στην συνέχεια, ο τραγουδιστής αποκάλυψε ότι η μητέρα του γνώριζε πολλές κινήσεις του πατέρα του , αλλά όχι και όλες. «Ο πατέρας μου δεν μου είχε πει κάτι προσωπικό του, στη μαμά μας μίλαγε πάρα πολύ, ήταν και ο πιο κοντινός του άνθρωπος, του άρεσε σίγουρα να ακούσει τη γνώμη της. Η πρώτη που άκουγε τα τραγούδια του, όταν τα έφερνε ντεμαρισμένα στο σπίτι ήταν η μάνα μας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.