Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Κατερίνα Στανίση: «Υπάρχουν τραγουδιστές με μεγάλη προβολή που δεν τους αξίζει»

«Όσοι καλοί υπάρχουν, τόσοι κακοί υπάρχουν»!
Αυτά είναι τα λόγια της Κατερίνα Στανίση για τους νέους και ‘πολυσυζητημένους’ τραγουδιστές. Η ίδια τονίζει ότι υπάρχουν και νέοι καλλιτέχνες που είναι πολύ καλές φωνές, γι αυτό και συνεργάζεται με κάποιους από αυτούς. Αλλά υπάρχουν και τραγουδιστές που έχουν μεγάλη προβολή που δεν τους αξίζει.
«Όσο καλούς έχουμε, τόσο κακούς έχουμε κιόλας. Είμαι υπέρ των νέων τραγουδιστών πάρα πολύ γι αυτό και συνεργάζομαι μαζί τους αλλά με αυτούς που αξίζουν. Γιατί υπάρχουν και κάποιοι που είναι στα μέσα και έχουν τα φώτα πάνω τους και δεν το αξίζουν. Δεν έχω να ζηλέψω τίποτα, όλα τα έχω κάνει, έχω αγαπηθεί πάρα πολύ και από τους συναδέλφους μου και από τον κόσμο. Δεν ήρθα να πω κακίες αλλά αυτή είναι η αλήθεια», είπε στην εκπομπή «Μες την καλή χαρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.