Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Κωνσταντίνος Αργυρός: «Θέλω ν’ αφήσω πίσω μου καλά τραγούδια»

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός κάνει σταθερά και προσεκτικά βήματα στην καριέρα του.
Μπορεί αρκετοί να τον χαρακτηρίζουν ως τον καλύτερο λαϊκό τραγουδιστή της νέας γενιάς, αλλά εκείνος κρατάει χαμηλούς τόνους. «Και μόνο που το ακούω με χαροποιεί. Δεν νιώθω, όμως, ότι είμαι ο πιο επιτυχημένος, αλλά ότι κάνω καλά τη δουλειά μου, με σεβασμό, αξιοπρέπεια και ζήλο. Το μόνο πράγμα που θέλω ν’ αφήσω πίσω είναι καλά τραγούδια. Αν και είμαι μικρός σε ηλικία μου αρέσει να σκέφτομαι έτσι», δήλωσε στο Εγώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.