Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Νατάσσα Μποφίλιου: «Είμαι σκληρό άλογο, δεν καταλαβαίνω εύκολα»

Η Νατάσσα Μποφίλιου μίλησε για την ζωή και την δουλεία της, αλλά και για όλα αυτά που αντιμετωπίζουμε σήμερα και δεν την αφήνουν αδιάφορη!
"Όταν θέλεις να κάνεις κάτι σε βάθος, και απευθύνεσαι σε ανθρώπους που ψάχνουν την συγκίνηση πρέπει αυτό να το χτίζεις σιγά-σιγά γιατί και εσύ ωριμάζεις μέσα από αυτό, αισθάνομαι τυχερή που υπάρχουν άνθρωποι να μοιραστώ την δουλεία μου, Το τραγούδι μπήκε στην ζωή μου τελείως τυχαία όπως συμβαίνει με τα ωραία πράγματα ξεκίνησα ως πιανίστρια και αυτό που ονειρευόμουν ήταν να ασχοληθώ με το διπλωματικό σώμα με η ζωή όμως είχε άλλα σχέδια και η αλήθεια είναι ότι τελικά κατάφερα να κάνω αυτό που αγαπώ, να επικοινωνώ με την ψυχή των ανθρώπων και να ταξιδεύω" είπε χαρακτηριστικά στο Αχελώο tv και τον δημοσιογράφο Μάκη Μάκκα!
Και τόνισε: "Μου αρέσει να τσαλακώνομαι και σε αυτό που βγάζω στον κόσμο αλλά και μέσα μου, η πιο σημαντική λέξη που περιγράφει αυτό που κάνουμε είναι η συγκίνηση, γνώρισα ανθρώπους ανοιχτούς στο αίσθημα άρα και εντυπωσιακούς. Στην δουλεία αυτή δεν γίνεται να κρυφτείς ο κόσμος θα σε δει όπως είσαι, θα δει τον τρόπο που δουλεύεις και εκφράζεσαι αληθινά γιατί στις συνθήκες που αντιμετωπίζεις καθημερινά θα δείξεις και τον χαρακτήρα σου"
Η Νατάσα δηλώνει: "Είμαι σκληρό άλογο, δεν καταλαβαίνω εύκολα, αφήνομαι και σε άλλα πράγματα αλλά το σκηνικό της ζωής μου είναι το τραγούδι, δίνομαι στην δουλεία μου αλλά πάντα προσπαθώ τα όνειρα για την ζωή μου να είναι και για την δουλεία μου να μπορώ να τα συνδυάζω να βλέπω πιο σφαιρικά τα πράγματα, μόνο όταν ζεις και γεμίζεις σαν κανονικός άνθρωπος είσαι καλός στην δουλεία σου.
Για το μέλλον η Νατάσσα Μποφίλιου φαίνεται αισιόδοξη και με πίστη στην νέα γενιά: «Οι νέοι άνθρωποι είναι μια τολμηρή γενιά δεν φοβάται να ονειρευτεί, είναι η γενιά που πρέπει να φτιάξει πράγματα για να ζήσει καλύτερα, δεν είναι δήθεν και είναι διατεθειμένη να το παλέψει και να δουλέψει σκληρά", ενώ σημείωσε ότι πάντα οι άνθρωποι ψάχνουν να βρουν ένα άλλοθι είτε είναι πολιτικό είτε θρησκευτικό..."Όλοι οι άνθρωποι ψάχνουν ένα άλλοθι το χρειαζόμαστε για να κρατηθούμε ζωντανοί, δεν ξέρω αν το βρίσκουν κάτω από πολιτικές σημαίες ή στον Θεό...η εποχή είναι σκληρή και πρέπει να αισθανόμαστε τον άλλο και να μην είμαστε αδιάφοροι... Εγώ προσωπικά είμαι άνθρωπος που αντιδρώ σε αυτή την κατάσταση, κατεβαίνω σε πορείες και προσπαθώ και μέσα από την δουλεία να μην αφήνω τα πράγματα στην τύχη τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.