Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Κωνσταντίνος Αργυρός: «Η ζήλια δείχνει ενδιαφέρον»

Έχει κλάψει ποτέ για γυναίκα ο Κωνσταντίνος Αργυρός;
«Ναι, το έχω κάνει. Όταν είμαι σε μια σχέση το ζω έντονα. Και θα τσακωθώ και θα κλάψω και θα ενθουσιαστώ» τόνισε στο ΕΓΩ. Είναι ζηλιάρης; «Σε λογικά πλαίσια, ναι. Η ζήλια δείχνει ενδιαφέρον». Ποιο είναι το πιο τρελό πράγμα που έκανε για έναν έρωτά του; «Το πιο τρελό πράγμα που έχω κάνει είναι να πάρω το αεροπλάνο για Θεσσαλονίκη για να την δω έστω για λίγο». Υπάρχει κάτι που να λείπει από την ζωή του σήμερα; «Έχω την υγεία μου, τους φίλους μου, την οικογένειά μου και διανύω μια πολύ δημιουργική περίοδο στην καριέρα μου. Οπότε δεν νομίζω ότι μου λείπει τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.