Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Μαντόνα: «Δεν μετανιώνω ούτε στιγμή για τον αγώνα που έδωσα για τα υιοθετημένα μου παιδιά»

Μία συνέντευξη-εξομολόγηση έδωσε πριν από λίγες μέρες η Μαντόνα όπου και μίλησε για τους αγώνες που έδωσε για τα δύο υιοθετημένα της παιδιά.
Η βασίλισσα της ποπ, μιλώντας στο Bazaar, αποκάλυψε τη χρονικής στιγμή που μέσα της χτύπησε το «καμπανάκι» της μητρότητας.
«Στα 35 μου χρόνια, ήμουν χωρισμένη και έψαχνα την αγάπη σε λάθος σημεία. Αποφάσισα ότι ήθελα να είμαι κάτι παραπάνω από κορίτσι με χρυσά δόντια και αγόρια-γκάνγκστερς. Κάτι παραπάνω από προβοκάτορας του σεξ. Άρχισα να ψάχνω την πραγματική ουσία και τον αληθινό σκοπό στη ζωή. Τότε ήταν που θέλησα να γίνω μητέρα» είπε η Μαντόνα.
Η ίδια διηγήθηκε και όλες τις δυσκολίες που πέρασε, στην πρώτη υιοθεσία που έκανε, για τον γιο της Ντέιβιντ: «Η υιοθεσία του γιου μου Ντέιβιντ ήταν μία πραγματικά συγκλονιστική εμπειρία. Δεν ήξερα ότι στην προσπάθειά μου να υιοθετήσω ένα παιδί θα προσγειωνόμουν σε μία... καταιγίδα. Κατηγορήθηκα για απαγωγή ανηλίκου, διακίνηση παιδιών, ότι χρησιμοποίησα το γεγονός ότι είμαι διάσημη για να κάνω υπέρβαση, ότι δωροδόκησα κυβερνητικά στελέχη και προσθέστε ό,τι άλλο θέλετε. Μπορεί να έχω κάνει πολλά στην καριέρα μου αλλά το να προσπαθήσω να σώσω τη ζωή ενός παιδιού δεν πίστευα ποτέ ότι θα με έβαζε στη διαδικασία να τιμωρηθώ τόσο σκληρά. Σε κάθε περίπτωση, το ξεπέρασα και επέζησα».
Η διάσημη τραγουδίστρια μίλησε και για τη δεύτερη υιοθεσία, αυτή της κόρης της Μέρσι για την οποία είπε: «Όταν υιοθέτησα τη Μέρσι, έβαλα την πανοπλία μου πρώτα. Προσπάθησα να είμαι πιο προετοιμασμένη. Αυτή τη φορά κατηγορήθηκα από μία Μαλαισιανή δικαστή ότι επειδή ήμουν διαζευγμένη δεν θα ήμουν και η κατάλληλη μητέρα. Απευθύνθηκα στο Ανώτατο δικαστήριο και κέρδισα. Μου πήρε έναν χρόνο και αρκετούς δικηγόρους για να τα καταφέρω. Δεν με πόνεσε όμως τόσο πολύ. Και κοιτώντας πίσω, δεν μετανιώνω ούτε στιγμή για τον αγώνα που έδωσα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.