Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Jennifer Lopez: «Δέχτηκα πιέσεις για ν’ αλλάξω το σώμα μου»

Η Jennifer Lopez είναι αναμφισβήτητα μια σέξι γυναίκα.
Άλλωστε οι καμπύλες της δεν περνούν απαρατήρητης. Ωστόσο, στο ξεκίνημα της καριέρας της δέχτηκε πιέσεις για ν’ αλλάξει την εξωτερική της εμφάνιση. «Από πολύ μικρή, η οικογένειά μου με έκανε να αγαπήσω αυτό που ήμουν και το πώς έδειχνα. Το σώμα μου ήταν πολύ φυσιολογικό, όπως όλων των κοριτσιών της γειτονιάς», δήλωσε σε συνέντευξή της η τραγουδίστρια και συνέχισε: «Όταν ξεκίνησα στην τηλεόραση με την κωμική σειρά «In Living Color» το 1991, ο κόσμος, ακόμα και ο μάνατζερ μου, μου έλεγαν ότι πρέπει να προσπαθήσω να αλλάξω το σώμα μου. Πρέπει όμως να αντιταχθείς και να πεις "Δεν υπάρχει τίποτα κακό με εμένα, ή το σώμα μου ή το ποιος είμαι, εσύ είσαι αυτός που έχει το πρόβλημα". Και όταν το πιστέψεις εσύ, τότε ξαφνικά θα το πιστέψει όλος ο κόσμος».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.