Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Πάνος Κιάμος: «Δεν ήμουν ποτέ παιδί των media»

Για την σχέση του με τα Μέσα αλλά και για το αν έχει βιώσει την απόρριψη, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Πάνος Κιάμος.
«Καταρχάς δεν ήμουν ποτέ παιδί των media. Ο καλλιτέχνης πρέπει να απασχολεί τα Μέσα μόνο όταν έχει να πει κάτι για τη δουλειά του. Επειδή δεν ήμουν στα media για χρόνια ο κόσμος ήξερε τα τραγούδια μου, αλλά όχι ποιος είμαι. Τότε με εκνεύριζε. Ήμουν νέος και ήθελα να κατακτήσω τον κόσμο», λέει στο περιοδικό OK. Όσο για το αν έχει βιώσει την απόρριψη; «Φυσικά κι έχω βιώσει την απόρριψη. Η αποτυχία σε κάνει καλύτερο ως άνθρωπο και ως καλλιτέχνη. Βάζεις περισσότερο συναίσθημα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.