Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Σάκης Αρσενίου: «Δεν έχω δοκιμάσει όχι ναρκωτικά, αλλά ούτε καν τσιγάρο»

Έχει τύχει στον Σάκη Αρσενίου να πάει στο καμαρίνι του θαυμάστρια και να του ζητήσει να κάνουν σεξ εκείνη την στιγμή;
«Έχουν συμβεί τόσο τραβηγμένα περιστατικά από θαυμάστριες που δεν μπορών να πω ούτε το πιο… soft»      ! τόνισε στο You. Έμπλεξε ποτέ με κακές παρέες και με ναρκωτικά; «Όλα αυτά είναι θέμα επιλογών. Όπως στρώνεις κοιμάσαι. Προσωπικά δεν έχω δοκιμάσει όχι ναρκωτικά, αλλά ούτε καν τσιγάρο!» Είναι ερωτευμένος; «Όχι, δεν είμαι ερωτευμένος αυτή την περίοδο. Ο έρωτας θέλει χρόνο κι εγώ έχω πέσει με τα μούτρα στην δουλειά. Είναι σκλαβιά να κάνεις σχέση και να μην προλαβαίνεις να δεις τον  άνθρωπό σου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.