Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Χρήστος Νικολόπουλος: Η κόντρα με τον Καζαντζίδη, το σοκ και οι ύβρεις

Ο Χρήστος Νικολόπουλος είχε επί μία διετία έντονη δημόσια  κόντρα με τον Στέλιο Καζαντζίδη.
« Είχαμε διαφορές πάρα πολλά χρόνια με το Καζαντζίδη κυρίως. Δεν υπάρχει κανένα μέτρο σύγκρισης δικού μου μεγέθους με τον Καζαντζίδη. Εκείνος ήταν ένα θηρίο και εγώ ένα μυρμήγκι. Είχα όμως προσωπικότητα και στις ανταλλαγές των απόψεων διαφωνούσαμε. Αυτό βγήκε …στον αέρα!» τόνισε στο ΕΓΩ. Τον πλήγωσαν οι κατηγορίες που εκτόξευσε εκείνη την περίοδο εναντίον του; «Κάποιοι από τους δημοσιογράφους επειδή πούλαγε τον χρησιμοποιούσαν εις βάρος μου για να κάνουν νούμερα. Στεναχωρήθηκα πολύ! Με ορισμένους δημοσιογράφους ήρθα σε ρήξη. Έφτασα στο σημείο να κάνω μηνύσεις.» Δικαιώθηκε δικαστικά; «Βεβαίως δικαιώθηκα. Απλώς δε βγήκα δημόσια στη δημόσια να το διαλαλήσω. Εκείνος μου πήρε τα τραγούδια μου. Βέβαια η αιτία της μεγάλης σύγκρουσης μας ήταν άλλη. Φτάσαμε στα δικαστήρια εξαιτίας του ότι με έβριζε χυδαιότατα. Τον ειδοποιούσα μέσω κοινών γνωστών να σταματήσει και δεν το έπραττε. Το δικαστήριο τάχθηκε υπέρ εμού και δέχθηκε τη συμβιβαστική λύση για να μην προχωρήσω σε μηνύσεις, να μου δώσει τα δικαιώματα από τα τραγούδια μου.» Τον  σόκαρε η πολεμική που δέχθηκε εκείνο το διάστημα ; «Ήταν μεγάλο σοκ. Δεν περίμενα να φτάσει σε τέτοια υβριστικά σημεία. Θέλω να ξεχάσω εκείνη την περίοδο της ζωής μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.