Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Χρήστος Χολίδης: «Νομίζω ότι αν παντρευτώ ποτέ, θα το κάνω, γιατί μία μέρα θα ξυπνήσω και θα πω: “Αυτό θέλω τώρα”»

Ο Χρήστος Χολίδης στα 34 του εξομολογείται ότι θέλει να παντρευτεί αλλά ακόμα είναι νωρίς.
«Αυτό θα έρθει από μόνο του.Θα μπορούσα να σου απαντήσω ότι είμαι μικρός ακόμα για να παντρευτώ, αλλά πιστεύω ότι ποτέ δεν πρέπει να λες ποτέ». Έφτασε ποτέ πολύ κοντά στο γάμο; «Νομίζω ότι αν παντρευτώ ποτέ, θα το κάνω, γιατί μία μέρα θα ξυπνήσω και θα πω: "Αυτό θέλω τώρα". Έτσι κάπως έγινε και με το τραγούδι ή με το μπάσκετ παλαιότερα. Ειδικά το θέμα του γάμου όμως, είναι κάτι που είτε θα σου βγάλει ο άνθρωπος που είναι μαζί σου, είτε οι συνθήκες που επικρατούν στη ζωή σου εκείνη τη δεδομένη στιγμή. Προς το παρόν δεν το έχω σκεφτεί, αλλά, όπως είπα και προηγουμένως, δεν είναι κάτι που θα καθόμουν να το υπολογίσω με χαρτί και μολύβι. Είμαι υπέρμαχος της άποψης που λέει "στη βράση κολλάει το σίδερο" και είμαι πεπεισμένος ότι οι αποφάσεις που βγαίνουν από μέσα μας είναι και οι πιο σωστές. Ακόμα και πριν από λίγο καιρό που ο παιδικός μου φίλος, ο Χρήστος, μου πρότεινε να ανοίξουμε μαζί μία καφετερία, το έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη και ήδη υπάρχουν τρία "Focaccino" στην Αθήνα, ενώ σε λίγο καιρό θα ανοίξει και τέταρτο. Αν καθόμουν να υπολογίσω το κόστος και να δω τα έξοδα, ίσως να μην το τολμούσα ποτέ!», δήλωσε στο περιοδικό «Omikron». Σε τι φάση όμως βρίσκεται στην προσωπική του ζωή; «Είμαι καλά! Προχωρώ! Αισθάνομαι πολύ δημιουργικός και έχω επικεντρωθεί στη δουλειά μου. Σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει το καινούριο μου single από την εταιρία μου, τη Minos-EMI, που θα είναι προπομπός του album που θα βγει μετά τις γιορτές, ενώ στα τέλη του Σεπτέμβρη θα αρχίσουμε με τον Πάνο Καλίδη τις εμφανίσεις μας στο Vox».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.