Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Ντέμης Ρούσος: «Η Ελλάδα έπαιζε σημαντικό ρόλο στη ζωή μου αλλά δεν είχε χώρο»

Ο Ντέμης Ρούσος έχει την Ελλάδα στην καρδιά του.
Ωστόσο μένει στο εξωτερικό και έχει κάνει μεγάλη καριέρα. Η αλήθεια είναι πως όταν έρχεται στην Ελλάδα δεν γίνεται πάντα αντιληπτός. «Δεν με παίρνετε χαμπάρι γιατί εδώ δεν είμαι καλλιτεχνικά ενεργός. Η Ελλάδα μπορεί να έπαιζε πάντα μεγάλο ρόλο στη ζωή μου , αλλά δεν είχε μεγάλο χώρο. Ίσως γιατί δεν τραγουδούσα ελληνικά και γιατί η μουσική αγορά ήταν πιο μικρή», εξήγησε στο Εγώ και συνέχισε: «Είναι φυσικό έπειτα από τόσα χρόνια να θεωρώ την Γαλλία δεύτερη πατρίδα μου. Αλλά στην ψυχή μου έχω το μικρόβιο του Έλληνα και με στεναχωρούν όσα συμβαίνουν σήμερα στη χώρα μας και πολύ περισσότερο με τσαντίζουν».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.