Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Νατάσα Θεοδωρίδου: «Δεν με αφορά το παρελθόν. Δεν θα σταθεί εμπόδιο μου»

Η Αθήνα είναι η πόλη που αγαπά, την θεωρεί δική της πόλη!
Ο λόγος για την Νατάσα Θεοδωρίδου, η οποία μιλά στο Big fish: «Είπα στον εαυτό μου, εδώ θα εξελιχθείς, να περάσεις καλά, μην είσαι με ένα μόνιμο 'αχ'. Δεν με αφορά το παρελθόν. Δεν θα σταθεί εμπόδιο μου». Όσο για τον λόγο που δεν έχει έναν μόνιμο σύντροφο στο πλευρό της απαντά: «Έχω δυο στα δυο διαζύγια. Κάτι λέει αυτό. Αποδεδειγμένα κάνω γάμους που καταλήγουν σε διαζύγια», λέει ενώ μιλά για τις κόρες της. «Θέλω να προστατεύσω τα παιδιά μου από την έκθεση. Ποτέ δεν είπαν 'είμαι η κόρη της Θεοδωρίδου'», λέει και προσθέτει πως σέβεται τις επιθυμίες των παιδιών της να μείνουν στο παρασκήνιο, μακριά από κάθε έκθεση.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.