Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Νατάσα Θεοδωρίδου: «Θέλω να είμαι η αρχή και το τέλος του συντρόφου μου»

Τι είναι αυτό που ψάχνει σε έναν άντρα η Νατάσα Θεοδωρίδου;
«Κάποιον να με προσέχει σαν τα μάτια του. Θέλω να είμαι η αρχή και το τέλος του. Να ξυπνά και να κοιμάται με το όνομά μου στα χείλη του. Αν με αγαπήσει κάποιος πραγματικά, μπορώ να τον κάνω βασιλιά. Είμαι παλιάς κοπής. Δεν εννοώ ότι θα κάτσω σπίτι να με ζήσει κάποιος. Ο μπαμπάς μου με μεγάλωσε λέγοντάς μου: «Αν δεν έχεις χρήματα, δεν θα βγαίνεις από το σπίτι». Θέλω να μου πει κάποιος: «Ρε Νατάσα εσένα έψαχνα σε όλη μου την ζωή» τόνισε στο BigFish. Όσο για την δημοσιότητα; «Εγώ κάνω μια κανονική ζωή. Σε βλέπει ο κόσμος. Εισπράττει τον τρόπο που συμπεριφέρεσαι. Δεν με έχουν τοποθετήσει σε εκείνη την κατηγορία που σε βλέπουν πίσω από την κλειδαρότρυπα. Αν έχω βγει σε προσωπικές στιγμές μου στα περιοδικά και στην τηλεόραση, έχει γίνει άθελά μου. Ποτέ δεν ζήτησα να με ακολουθήσει κανείς στα αεροδρόμια και στις παραλίες.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.