Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Νίκος Βέρτης: «Εμείς οι Θεσσαλονικείς έχουμε ένα κόμπλεξ με την Αθήνα»

Πώς νιώθει ο Νίκος Βέρτης που βλέπει παντού τον εαυτό του;
«Δεν βλέπεις τον εαυτό σου. Είναι το προϊόν για το οποίο δουλεύεις, το ψωμί σου». Ο τραγουδιστής δείχνει να είναι απόλυτα συμφιλιωμένος με την εικόνα του: «Όταν κατέβηκα την πρώτη φορά για να δουλέψω στην Αθήνα ήμουν πολύ... Εμείς οι Θεσσαλονικείς έχουμε ένα κόμπλεξ με την Αθήνα. Μας πνίγει, τη θεωρούμε τεράστια. Ενώ η Θεσσαλονίκη είναι μια μεγάλη πόλη, η Αθήνα είναι θηρίο. Έτσι κι εγώ στα πρώτα μου βήματα με το που κατέβαινα και έμπαινα στο ταξί για να πάω στη δισκογραφική μου ένιωθα να πνίγομαι. Και μου είχε κάνει εντύπωση μία από εκείνες τις μέρες που ο οδηγός του ταξί, που ακόμη δεν με γνώριζε φυσιογνωμικά, ήξερε ένα τραγούδι μου, το "Αστέρι". Είδα έτσι ότι αυτό το θηρίο άνοιξε την αγκαλιά του και με υποδέχτηκε», καταλήγει μιλώντας στο Πρώτο θέμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.