Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Χρήστος Χολίδης: «Τις θαυμάστριές μου τις αντιμετώπιζα πάντα με πολύ σεβασμό»

Ο Χρήστος Χολίδης εξομολογήθηκε αν έχει δεχτεί φλερτ από θαυμάστριά του και αν υπήρξε κάποιο περιστατικό που θυμάται έντονα.
«Τις θαυμάστριές μου τις αντιμετώπιζα πάντα με πολύ σεβασμό, οπότε δεν έχω να διηγηθώ κάποιο κραυγαλέο περιστατικό. Δεν θα μου προκαλούσε εντύπωση αν γινόταν κάτι ακραίο, γιατί αυτό που πουλάς, όταν τραγουδάς σε ένα νυχτερινό μαγαζί, είναι αλκοόλ, ήχο και θέαμα. Αυτό που μου έχει συμβεί είναι να με αγκαλιάσει μία στην πίστα και να μη με αφήνει με τίποτα ή να μου βάλει κάποια χαρτάκι με το τηλέφωνό της στην τσέπη μου», δήλωσε στο περιοδικό «Omikron».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.