Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Γιώργος Σαμπάνης: «Κουβάλαγα τούβλα»

Πριν ασχοληθεί με τη μουσική επαγγελματικά, είχε κάνει άλλες δουλειές ο Γιώργος Σαμπάνης;
«Πολλές. Δούλεψα σε οικοδομή, κουβαλούσα τούβλα, ήμουν χασάπης, δούλεψα σε λαϊκή, διάφορα. Ήθελα από μικρός το κάτι παραπάνω. Να αγοράζω τα CD που θέλω, να δίνω λεφτά στη μητέρα μου και να το παίζω αντράκι, να πηγαίνω όπου θέλω διακοπές. Ετσι, κάθε καλοκαίρι δούλευα και πάντα σε δικούς μου ανθρώπους. Στο χασάπικο του παππού μου, στον θείο μου στη λαϊκή. Πήγαινα πάντα σε γνωστούς», εξομολογείται στην εφημερίδα Παραπολιτικά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.