Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Νίκος Οικονομόπουλος: «Θα είμαι υπερπροστατευτικός πατέρας»

Ο Νίκος Οικονομόπουλος είναι χαμηλών τόνων και θέλει να μιλάει μέσα από την δουλειά του.
Ο τραγουδιστής προσπαθεί να κρατάει την προσωπική του ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ωστόσο με την σχέση του με την Βίκυ Κάβουρα δεν τα κατάφερε. «Δεν περίμενα να συμβεί, αλλά δεν μπορούσα να κάνω και διαφορετικά. Έχω συνειδητοποιήσει ότι εφόσον κάνω τη συγκεκριμένη δουλειά και τα φώτα της δημοσιότητας για κάποιον λόγο είναι στραμμένα πάνω μου, είναι λογικό ότι κάποια στιγμή ένας paparazzi θα με δει και θα με τραβήξει φωτογραφίες. Δεν είμαι αόρατος», εξήγησε στο helloκαι συνέχισε για το όνειρό του να κάνει οικογένεια. «Το σκέφτομαι από μικρό παιδί. Ο λόγος όμως είναι επειδή θέλω να κάνω παιδιά. Θα το αποφασίσω μόνο για να δημιουργήσω οικογένεια. Αγαπάω πάρα πολύ τα παιδιά. Φαντάζομαι πως όταν γίνω πατέρας θα είμαι υπερπροστατευτικός». Τέλος, ο τραγουδιστής τόνισε ότι οι φίλοι του παίζουν σημαντικό ρόλο στην ζωή του .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.