Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Σάκης Αρσενίου: «Δεν έχω κάνει επώνυμες σχέσεις»

Για την προσωπική του ζωή και τον λόγο που δεν θέλει να προβάλλεται, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Σάκης Αρσενίου.
«Δεν έχω κάνει επώνυμες σχέσεις, ούτε αρκετές σχέσεις. Αποφεύγω να προβάλλεται η προσωπική μου ζωή σε σχέση με την δουλειά μου. Θέλω να τα ξεχωρίζω αυτά», λέει ο τραγουδιστής στο περιοδικό Λοιπόν και καταλήγει μιλώντας για όλους όσους επιλέγουν να «χτίσουν» καριέρες πάνω σε επώνυμες σχέσεις. «Αυτό συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Είμαι παλιάς νοοτροπίας. Δεν θα αποφύγω να κάνω μια σχέση και να την προβάλω, όταν θα υπάρξει όμως μια σχέση πραγματική και όχι «μούφα». Όταν θα βρεθεί κάτι καλό στη ζωή μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.