Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Η αποκάλυψη της Γαρμπή: «Είχα μείνει έγκυος και αποφάσισα να διακόψω την εγκυμοσύνη μου»

Η Καίτη Γαρμπή δεν έχει κρύψει ότι προσπάθησε πολύ για να μείνει έγκυος όταν παντρεύτηκε με τον Διονύση Σχοινά.
Άλλωστε, αυτό είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές γυναίκες . Η τραγουδίστρια έχοντας πίστη στο Θεό έκανε το όνειρό της πραγματικότητα και έφερε στον κόσμο τον γιο της Δημήτρη. Η Καίτη Γαρμπή μίλησε στο Οκ και αποκάλυψε: «Πολύ πριν γνωρίσω τον Διονύση είχα μείνει έγκυος και αποφάσισα να διακόψω την εγκυμοσύνη μου. Δεν αισθανόμουν έτοιμη να φέρω στον κόσμο ένα παιδί. Δεν το μετάνιωσα ποτέ, μόνο που πολύ αργότερα έμαθα από τον σημερινό μου γιατρό, ότι το γυναικολογικό πρόβλημα που μου προέκυψε είχε προέλθει από αμέλεια του προηγούμενου γιατρού μου. Όμως όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Ο καλός Θεός μου έστειλε τον Διονύση και το παιδί μας».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.