Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Ησαΐας Ματιάμπα: Το «Να η ευκαιρία» και το τραγούδι

O Ησαΐας Ματιάμπα είχε συστηθεί στο ελληνικό κοινό μέσα από την εκπομπή «Να η ευκαιρία».
«Πήγαινα στην Γ’ Λυκείου, 2001 ήταν, και βλέπαμε με την οικογένειά μου την πρώτη εκπομπή. Μόλις τελείωσε, πήρα τηλέφωνο στα κρυφά και δήλωσα συμμετοχή. Φυσικά και ήμουν ντροπαλός, απλώς ένιωσα ότι βρήκα πού ανήκω. Με θυμάμαι έφηβο στις διακοπές, στην Αμφιλοχία, να συμμετέχω στο συγκρότημα Νεφέλωμα -αυτή ήταν η μοναδική μου επαφή μέχρι τότε- όπου τραγουδούσα ροκ ελληνικό. Ενα μεσημέρι κοιμόμουν και μπαίνει η μητέρα μου με βλέμμα απορίας και το τηλέφωνο στο χέρι. “Μα, τι σε θέλουν από το Να η Ευκαιρία;’’ μου λέει. Πήγα και τραγούδησα το “Δεν έχω χρόνο” και κάπως έτσι ξεκίνησε το ταξίδι στο τραγούδι» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.