Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Νατάσα Θεοδωρίδου: «Όταν χώρισα από τον Ανδρέα, πήρα την απόφαση να μην μπει άλλος άντρας στο σπίτι μου»

Η Νατάσα Θεοδωρίδου εξομολογήθηκε ότι ο νέος χρόνος θα ήθελε να της φέρει έναν έρωτα.
«Εννοείται πως το θέλω. Ο έρωτας είναι τόσο πηγαίο, τόσο ζωτικό συναίσθημα. Χωρίς έρωτα δεν λειτουργώ, δεν ζω». Όσο για το αν θα ήθελε να συζήσει είπε στο περιοδικό «Εγώ»: «Μου αρέσει η συντροφικότητα, αλλά επειδή ζω με τα παιδιά μου, δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να μένει και κάποιος άλλος μαζί μας. Όταν χώρισα από τον Ανδρέα, πήρα την απόφαση να μην μπει άλλος άντρας στο σπίτι μου. Έτσι κι έγινε. Είναι μια απόφαση πολύ συνειδητή και την τήρησα τα τελευταία 8 χρόνια. Είχα σύντροφο, αλλά δεν συζούσαμε».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.